Náplň práce
1
Péče o přidělené portfolio klientů na pobočce banky
2
Identifikace potřeb klientů a navrhování optimálního řešení na míru
3
Prezentace a prodej bankovních produktů a služeb
4
Plnění stanoveného osobního obchodního plánu
5
Podíl na plnění finančních a kampaňových plánů
6
Kvalitní a profesionální poradenství v oblasti bankovních služeb
7
Budování a rozvoj dlouhodobých vztahů s klienty
Výhody
- Možnost spolupráce se zajímavými lidmi z různorodých oborů.
- Zdokonalování obchodního talentu, komunikačních dovedností a jazykové vybavenosti.
- Znalosti finančních produktů lze využít i v osobním životě.
- Společensky uznávané povolání. Zvýhodněné firemní produkty/služby.
Nevýhody
- Případná složitá komunikace s klienty.
- Potřeba neustálého vzdělávání v oblasti finančních produktů.
- Zodpovědnost za navrhované řešení klientům.
Dovednosti a znalosti
1
Komunikativnost Je nutné klientům vysvětlit smysluplnost nabízeného produktu/pojištění
2
Samostatnost a proaktivita Osobní bankéř by sám měl přicházet s konkrétními návrhy
3
Pokročilá znalost informačních technologií
4
Flexibilita a prozákaznický přístup
5
Zodpovědnost a spolehlivost Je nutné dodržet kroky, na kterých se s klienty dohodne
6
Argumentační a vyjednávací schopnosti
7
Znalost daného odvětví