Žáci se podle zaměření profilují v jednotlivých oborech předměty obsahující umělecko-historickou a výtvarnou stránku. Své návrhy pak realizují skrze předměty návrhové a realizační tvorby. U žáků je rozvíjeno zejména estetické a výtvarné cítění tak, aby byli schopni vytvářet nové, kreativní a neotřelé návrhy podle zaměření daného oboru. Všechny obory kladou důraz na ICT kompetence žáků, jazykové kompetence zavedením výuky druhého cizího jazyka a finanční gramotnost .
Žáci se podle zaměření profilují v jednotlivých oborech předměty obsahující umělecko-historickou a výtvarnou stránku. Své návrhy pak realizují skrze předměty návrhové a realizační tvorby. U žáků je rozvíjeno zejména estetické a výtvarné cítění tak, aby byli schopni vytvářet nové, kreativní a neotřelé návrhy podle zaměření daného oboru.
Všechny obory kladou důraz na ICT kompetence žáků, jazykové kompetence zavedením výuky druhého cizího jazyka a finanční gramotnost .