Tradičním předmětem středoškolské výuky je Grafický design. Od prvního ročníku najdeme studenty nejen ve výuce teoretických předmětů a na výtvarné přípravě, ale také u stojanů v kreslírnách při figurální kresbě podle živého modelu. První zkušenosti získávají v modelovně, jinde se zase učí základům konstrukce písma nebo se zabývají plastickou anatomií. Od druhého ročníku začínají trávit více času v počítačových učebnách. Od ročníku třetího pracují také v dílnách v suterénu: v sádrovně se učí…
Tradičním předmětem středoškolské výuky je Grafický design. Od prvního ročníku najdeme studenty nejen ve výuce teoretických předmětů a na výtvarné přípravě, ale také u stojanů v kreslírnách při figurální kresbě podle živého modelu. První zkušenosti získávají v modelovně, jinde se zase učí základům konstrukce písma nebo se zabývají plastickou anatomií. Od druhého ročníku začínají trávit více času v počítačových učebnách. Od ročníku třetího pracují také v dílnách v suterénu: v sádrovně se učí dělat formy a odlévat, v hlubotiskové a litografické dílně pracují s klasickými grafickými technikami. K nim přibude ve čtvrtém ročníku sítotisk. V předmětu Tvarování propagačních materiálů se naučí nejen vázat knihy a zhotovit jejich maketu, ale i vytvořit trojrozměrné modely z papíru nebo skládačky typu japonských origami. V posledních letech se také čím dál výrazněji prosazuje ateliér fotografie.