Náplň práce
1
Nastavení strategie využití sociálních sítí
2
Vytváření harmonogramu publikování příspěvků
3
Tvorba a publikování příspěvků na sociální sítě
4
Pravidelná komunikace se sledujícími
5
Měření úspěšnosti jednotlivých příspěvků a kampaní
6
Mapování procentuálního nárůstu sledujících
7
Analýza konkurence
8
Spolupráce s pracovníky marketingového oddělení
Výhody
- Možnost pracovat odkudkoliv. (Stačí pouze internetové připojení)
- Flexibilní pracovní doba.
- Možnost spravovat sociální sítě oblíbené značky nebo osobnosti.

Nevýhody
- Nutnost být neustále k dispozici.
- Je náročné dokázat skutečně vypnout.
- Nutnost držet krok s neustále se měnícím světem sociálních médií.

Věděli jste, že...
...na světě je přes 3 miliardy aktivních uživatelů sociálních sítí?
Dovednosti a znalosti
1
Výborná znalost sociálních sítí Je potřeba vědět, jaký typ obsahu funguje nejlépe na jaké platformě, kdy je nejvhodnější doba pro postování příspěvků atd.
2
Tvůrčí schopnosti a kreativita Pro psaní zajímavých příspěvků
3
Schopnost pracovat s grafickými programy Canva, Adobe Illustrator...
4
Přehled o aktuálních trendech V oblasti sociálních sítí
5
Výborná znalost českého jazyka
6
Dobré komunikační dovednosti
7
Znalost Google Analytics
8
Schopnost pracovat s grafy a čísly
Jak se stát manažerem sociálních sítí?
1. krok: Střední škola
Kde studovat tento obor?