Manažer sociálních sítí

Základní přehled:

  • Doporučené vzdělání
    Střední s maturitou, obor: Ekonomika a podnikání
  • Délka studia
    4 roky
  • Plat
    29 000 - 54 000 Kč

Správce sociálních sítí má na starosti propagaci firmy na sociálních sítích jako jsou Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Je zodpovědný za tvorbu obsahu, který osloví a zaujme potencionální zákazníky, a rozšíří povědomí o dané značce, za přípravu inzerce a komunikaci s fanoušky.

Náplň práce

1
Nastavení strategie využití sociálních sítí
2
Vytváření harmonogramu publikování příspěvků
3
Tvorba a publikování příspěvků na sociální sítě
4
Pravidelná komunikace se sledujícími
5
Měření úspěšnosti jednotlivých příspěvků a kampaní
6
Mapování procentuálního nárůstu sledujících
7
Analýza konkurence
8
Spolupráce s pracovníky marketingového oddělení

Výhody

  • Možnost pracovat odkudkoliv. (Stačí pouze internetové připojení)
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Možnost spravovat sociální sítě oblíbené značky nebo osobnosti.

Nevýhody

  • Nutnost být neustále k dispozici.
  • Je náročné dokázat skutečně vypnout.
  • Nutnost držet krok s neustále se měnícím světem sociálních médií.

Věděli jste, že...

...na světě je přes 3 miliardy aktivních uživatelů sociálních sítí?

Dovednosti a znalosti

1
Výborná znalost sociálních sítí Je potřeba vědět, jaký typ obsahu funguje nejlépe na jaké platformě, kdy je nejvhodnější doba pro postování příspěvků atd.
2
Tvůrčí schopnosti a kreativita Pro psaní zajímavých příspěvků
3
Schopnost pracovat s grafickými programy Canva, Adobe Illustrator...
4
Přehled o aktuálních trendech V oblasti sociálních sítí
5
Výborná znalost českého jazyka
6
Dobré komunikační dovednosti
7
Znalost Google Analytics
8
Schopnost pracovat s grafy a čísly

Jak se stát manažerem sociálních sítí?

1. krok: Střední škola

krok: Střední škola

Všechny střední školy

Kde studovat tento obor?

Jaké jsou další kariérní možnosti?

Marketingový manažer
Copywriter
SEO specialista
Influencer
Specialista online marketingu
Grafik
Manažer sociálních sítí
Manažer sociálních sítí
Marketingový manažer
Copywriter
SEO specialista
Influencer
Specialista online marketingu
Grafik

Co získáš zakoupením testu?

  1. Doporučení povolání na míru
    Výběr profesí podle tvé osobnosti, zájmů a silných stránek.
  2. Anonymní testování
    Můžeš odpovídat naprosto upřímně – tvé odpovědi zůstávají jen mezi námi.
  3. Přehled škol k jednotlivým profesím
    U každého doporučeného povolání najdeš i školy a obory, které k němu vedou.
  4. Srozumitelný a přehledný výsledek
    Žádné složité grafy – výsledek pochopíš hned na první pohled.
  5. Okamžitý přístup k výsledku
    Test si uděláš online a hned zjistíš, co ti nejvíc sedí.