Specialista online marketingu se zabývá digitální propagací konkrétní firmy, jejích produktů a služeb. Vytváří image značky a podílí se na tvorbě a udržování marketingové kampaně pro online prostředí a sociální sítě. Analyzuje online trh z hlediska firemní strategie a navrhuje konkrétní reklamní kampaně zaměřené na předem definované cílové skupiny.
Náplň práce
1
Monitorování trhu a činností konkurence
2
Tvorba marketingové strategie
3
Vytváření a vedení online kampaní
4
Grafická příprava marketingových materiálů
5
Analyzování a vyhodnocování úspěšnosti online kampaní
6
Tvorba webových prezentací ke zvýšení povědomí o značce
7
Správa webových stránek a sociálních sítí společnosti
Výhody a nevýhody
Zajímavá a tvůrčí práce.
Tvůj nápad může proslavit novou značku nebo výrazně ovlivnit prodej produktů a služeb.
Možnost pracovat v kterémkoliv oboru.
Profese, po které je velká poptávka.
Nutnost neustále sledovat aktuální marketingové trendy a novinky.
Práce na PC může být škodlivá pro oči a záda.
Dovednosti a znalosti
1
Schopnost ovládat webové editory Wordpress, PrestaShop, Joomla...
2
Dobré komunikační dovednosti
3
Základní znalost sociálních sítí
4
Schopnost ovládat grafické softwarové programy
5
Perfektní znalost češtiny
6
Základní znalost kódování Často je potřeba spolupracovat s webovými vývojáři a webovými designéry
7
Přehled o aktuálních marketingových trendech
8
Kreativita a tvůrčí myšlení
Jak se stát specialistou online marketingu?
Pokud se chceš stát specialistou online marketingu, je potřeba nejprve vystudovat gymnázium, případně jinou střední školu, a následně získat vysokoškolské bakalářské vzdělání v oboru marketing.
Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „OK, souhlasím“ udělujete tento souhlas.
Nastavení souborů cookies
Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.