Zpět

Marketingový specialista

Základní přehled:

  • Doporučené vzdělání
    Vysokoškolské bakalářské, obor: Marketing
  • Délka studia
    3 roky
  • Plat
    30 000 - 56 000 Kč

Marketingový specialista má na starost vytváření marketingové strategie pro budování značky nebo uvádění produktů na trh. Analyzuje trh a hledá nápady na zlepšení nabídky produktů nebo služeb, aby přilákal více zákazníků. Často se specializuje na určitou oblast marketingu, například e-mailový nebo event marketing.

Náplň práce

1
Monitorování trhu a činností konkurence
2
Tvorba marketingové strategie
3
Vytváření a vedení marketingových kampaní
4
Analyzování a vyhodnocování úspěšnosti kampaní
5
Komunikace s dodavateli služeb a reklamními agenturami
6
Tvorba prezentací a propagačních materiálů
7
Odesílání newsletterů a informačních SMS
8
Plánování a organizace firemních akcí

Výhody a nevýhody

  • Zajímavá a tvůrčí práce.
  • Tvůj nápad může proslavit novou značku nebo výrazně ovlivnit prodej jejích produktů a služeb.
  • Můžeš se zúčastnit zajímavých veletrhů a tiskových konferencí, komunikace s celebritami ohledně propagace produktu.
  • Můžeš pracovat v kterémkoliv oboru.
  • Profese, po které je velká poptávka.
  • Nutnost neustále sledovat aktuální marketingové trendy a novinky.
  • Musíš často cestovat, jelikož se musíš osobně zúčastnit veškerých marketingových kampaní a navštěvovat obchodní partnery.

Dovednosti a znalosti

1
Dobré komunikační dovednosti Pro komunikaci se zákazníky a efektivní práci v týmu
2
Perfektní znalost češtiny Pro kontrolu správnosti textů
3
Znalost práce na počítači
4
Schopnost ovládat grafické softwarové programy
5
Dobrá znalost anglického jazyka
6
Organizační schopnosti Pro koordinaci své práce
7
Dobrý time management Pro plnění úkolů v řádných termínech
8
Přehled o aktuálních marketingových trendech

Jak se stát marketingovým specialistou?

Pokud se chceš stát marketingovým specialistou, je potřeba nejprve vystudovat gymnázium, případně jinou střední školu, a následně získat vysokoškolské bakalářské vzdělání v oboru marketing.

1. krok: Střední škola

Všechny střední školy

Kde studovat tento obor?

Jaké jsou další kariérní možnosti?

Specialista online marketingu
Copywriter
Specialista e-mailového marketingu
Průzkumník trhu
Obchodní zástupce
Produktový manažer
Marketingový specialista
Marketingový specialista
Specialista online marketingu
Copywriter
Specialista e-mailového marketingu
Průzkumník trhu
Obchodní zástupce
Produktový manažer

Naše webové stránky používají cookies, které nám pomáhají zjistit, jak jsou naše stránky používány. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko „OK, souhlasím“ udělujete tento souhlas.


Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Analytické cookies
Marketingové cookies