Náplň práce
1
Revize webu a navrhování vhodných SEO úprav
2
Zpracovávání analýzy klíčových slov
3
Tvorba zpětných odkazů
Tzv. linkbuilding
4
Tvorba obsahu pro webové stránky
5
Průběžné vyhledávání, rozšiřování a optimalizace klíčových slov
6
Vyhodnocování a reportování výsledků své práce
7
Spolupráce s vývojáři a pracovníky marketingového oddělení
Výhody
- Profese, po které je velká poptávka.
- Velká míra pracovní svobody.
- Různorodá pracovní náplň.
- Výsledky práce jsou jasně vidět.
Nevýhody
- Nutnost držet krok s neustále se měnícími algoritmy a pravidly.
- Neustále učení může být náročné. Přestože SEO je dovednost, kterou se můžeš naučit sám, budeš potřebovat spoustu praxe, abys v ní byl opravdu dobrý.
- Výsledky vyžadují trpělivost. Kvalitní optimalizace má dlouhodobé výsledky, proto je třeba být při práci trpělivý.
Věděli jste, že...
...75 % uživatelů vyhledávání nikdy neklikne dále než první stránku výsledků?
Dovednosti a znalosti
1
Komunikační dovednosti Je potřeba klientovi vysvětlit nejlepší postup pro zviditelnění jeho webu
2
Znalost programování
3
Schopnost ovládat SEO nástroje
4
Analytické schopnosti
5
Schopnost řešení problémů
6
Systematické a strategické uvažování
7
Výborný time management
8
Smysl pro detail
Jak se stát SEO specialistou?
1. krok: Střední škola
Kde studovat tento obor?
2. krok: Vysoká škola
Kde studovat tento obor?